lørdag 3. mai 2014

Kjetil med kanonresultat! Nr. 7 i Østfold 3-dagers

Kjetil Isaksen, Vossevangen CK, susar vidare og leverte eit kanonresultat i dag! Under "Østfold 3-dagers", eit NCF kategori 3-ritt var det i dag gateritt. Kjetil var med heilt framme og kom inn som sjettemann! Me gratulererar Kjetil med eit superresultat og gledar oss til framhaldet! I morgon er det fellesstart og Kjetil er
klar. Han har sendt oss fylgjande rapport frå rittet:
"Dette er nok beste plasseringen jeg har hatt noen gang (hvertfall på dette nivået). Det ble kjørt ganske jevnt tempo hele rittet. Vi kjørte 1 time og 5 min, med en snitt-hastighet på 46. Det er bra tempo til å være gateritt. Beina var fine hele veien og jeg klarte å holde meg blant de 30 første stort sett hele veien. Det er jeg glad for. Var litt for nærme på et velt. Fikk en kar i hjulet.. Heldigvis kjørte jeg på solide treningshjul. Siste rundene ble farten satt opp. Det passet meg strålende. Hadde en rekke på ca. 20 ryttere foran meg. Siste 100 meterne ble det litt slalom. Er veldig fornøyd med å komme helt frem til 6 plass. I morgen er det fellesstart. Det er en ganske tøff løype. Heldigvis ikke like tung som NC sist helg. Nyt godværet folkensJ." Resultat finn du på våre resultatsider.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar