torsdag 14. mai 2015

Kjetil nr. 10 i Hamar Kriterium!

Endeleg fekk Kjetil Isaksen, Vossevangen CK, vist kva som bur i han. I går klemde han til med ein sterk 10. plass i Hamar Kriterium. Les Kjetil sin rittrapport under og sjå resultat på våre resultatsider.

Nr 10 i Hamar Kriterium
Endelig kom jeg helskinnet til mål og endelig en god plassering. Det var en teknisk løype i Hamar sentrum, mange 90 gradere, tunell, brostein og rundkjøringer. Det gikk jevnt fort hele veien, med mye rykk og napp. Det ble først og fremst en kamp om å holde seg langt fremme. Og i dag gikk det greit. Og beina var ganske så bra. To runder før mål var det en liten velt helt fremme i feltet. Jeg måtte ta en ekstra runde, men det gikk greit. De siste rundene holdt jeg meg i 5-6 posisjon. Men ca. 500 meter blir jeg skviset ut. Dvs. en kar skar inn rett forann meg og jeg tapte en del plasser. Jeg klarte å ta igjen noen av dem. Uansett skal jeg være godt fornøyd med plasseringen. Og ikke minst at beina var veldig bra.


Dei som leflar med Strava kan sjå Kjetil sine rittfakta her: https://www.strava.com/activities/303982619

Gaterittet er ein del av "Gylne Gutuer Sykkelfestival" som Ottestad IL skipar til. I dag er det Noregscup landeveg Fellesstart ritt nr. 2, som går som rundløype på 28 km, der 11 av desse er på grus! Menn senior skal sykla løypa seks rundar, tilsaman 168 km!

Kjetil med gode bein - då går det fort, veldig fort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar