lørdag 4. juni 2016

Bergen-Voss i strålande vær - Vossevangen ck dominerte stort!

I eit strålande vær vart Bergen-Voss køyrt i dag laurdag 04. juni, Vossevangen CK hadde mange spreke rytterar til start i ulike puljer.

Oppsummert: Kjetil Isaksen vann i lag med sju andre sterke rytterar på 4:12:01 og Heine Nysæther var berre minuttet bak 4:13:13. Kristin Sønnesyn gjorde ein kjempeprestasjon og tok tredjeplassen i kvinneklasen på flotte 4:54! Kristin melder om ein fin tur og ei god oppleving! Vinnaren i dameklassen hadde eit heilt lag som køyrde for ho og vel so det. Soleis kan Kristin sjå på dette som ein endå større prestasjon, ho gjorde jobben åleine. Me gratulerar Kristin!


Kjetil melder om "Roleg fart på flatane og full gass i bakkane. Spesielt Skjervet var tøft i dag, når ein nokre Fanarytterar kom seg avgårde i Granvin. So kom Marius Sylta (BCK) seg laus og fekk ei god luka i lag med sterke George Corbin (Fana IL). Me køyrde hardt for å ta dei att mot Voss". Me minner om at når Kjetil seier at det gjekk roleg på flatane, so gjekk det eigentleg fort og tilsvarande styggfort i bakkane!

Heine som har herja den siste tida melder om litt tunge bein i dag: "Beina var to stive stokkar heilt til me kom til Norheimsund, det var eigentleg tøft nok opp Gullbotn i dag. Når eg kom inn i fjorden vart eg betre og eg freista å koma i frå heile tida. Eg støytte vel 10-15 gonger, men kvar gong letta fleire på baken og hindra meg i å koma avgårde. Dei var vel obs på at det er slik eg likar å køyre. Eg brukte litt for mykje krefter inn til Skjervet, og hadde ikkje nok til å vera med heilt framme der. Men veldig kjekt at Kjetil kom seg inn og vann i dag, det gleda meg stort".

Elles hadde Vossevangen mange andre sterke ryttarar med. Bjarte Vethe, Rune Herheim og Arnstein Ringheim kom alle inn på 4;28 etter å ha starta i pulje 1. Bjarte hadde teknisk og måtte stogga for å demontere bakbremsen. Den var lånt frå temposykkelen til Rong og var mekka i saman i gårkveld. Thierry Matthey gjekk i ein velt på Kvamskogen, men kom seg noko redusert til mål. Han sat i pulja til Rune Herheim når velten gjekk. Vidare var det sterk køyring av Dag Tore Roe 4:38, Jon Arild Hellebust 4:39, Nils Asbjørn Lie 4:55, Sindre Hirht 4:57 Erlend Mestad 5:41, Jan Eric Cook 6:19 og Bengt Arvidsson 6:21.

Rittrapport frå Kjetil:

"Med fin værmelding og sterkt startfelt har jeg gledet meg mer og mer til Bergen-Voss. Og selvsagt en smule spent. Må tilstå at dette rittet har jeg virkelig hatt lyst å vinne, men også erfart at det kan være beintøft. Alt kl. 6 er det godt og varmt, og en veldig fin dag. Det går i jevn og fin fart til Trengereid. Noen høye skuldre, men stort sett god stemning. Andre halvdel av Gullbotn går fort, og flere av oss må ta i over toppen. Merker jeg er litt spent på fortsettelsen når så mange som ca 30 mann sitter med. Opp Kvamskogen blir det kjørt ganske kontrollert. Jeg passerer en andpusten Heine over toppen, likevel tar det ikke lang tid før han går til. Innover fjorden er det så fint som det kan bli. Godt og varmt og skikkelig sommerstemning. Vanligvis er det mye rulle innover fjorden. I år er det mer støting og bruddforsøk, og Heine er blant de absolutt mest ivrige. Det er flere og flere som prøver seg. Jeg tenker at dette er positivt for min del og håper de fleste sterke klatrerne bruker litt ekstra krefter. Noen brudd får faktisk gå en periode. Og når Desa og en til får en god luke før Skjervet blir det litt spenning i feltet. Inn i Skjervet har de ca. 1 minutt. Etter noen tunge magedrag er der klart for den store finale. Alt tidlig i Skjervet støter Sylta. Han får en god luke. Jeg biter meg fast i gruppa bak, 2 x Olsen, Reiso, Heggøy og Corbin. Melkesyre og krampe i begge beina, men jeg klarer å holde hjulet. Jeg får en liten opptur når jeg ser flere gode klatrere blir kjørt av. Corbin støter seg opp til Sylta i et tempo som ingen andre klarer. Vi andre graver dypt og gir det vi kan. Takk og lov står det kjentfolk mot toppen. Sjeldent har heia-rop gjort bedre. Så vi 5 kommer sammen over toppen. Vondt og med syra i beina, men veldig fornøyd med å sitte med opp. Etter å fått igjen pusten begynner vi å jage Sylta og Corbin. De har på det meste over 30 sek. Vi henter fort Desa. Han er sliten og har ikke mer å kjøre med. Vi tar ikke så mye innpå, så noen av oss tar lange og harde føringer. Etterhvert spiser vi sekunder, men først 2-3 km før mål henter vi de. Det blir fort signalisert at vi kjører felles derfra, og de fleste er enige i det. Det er god stemning i gruppa når vi triller ned mot Vangen. Selv om vi er 8 ryttere samlet merkes det fort at det å vinne Bergen-Voss er ganske så moro. Veldig kjekt å bli møtt av kjente og god stemning på Vangen!

Hadde det vært utmerkelse for mest offensive rytter, hadde det med stor sannsynlighet blitt premie på Heine også."


Nøgde og kjekke gutar!

Nøgd og kjekk jente!

Kjetil i støytet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar