søndag 14. mai 2017

Eidsvollrittet 2017

Laurdag sykla Kjetil K. Isaksen rankingritt på Eidsvoll, men var uheldig å punkterte på siste runden.


Sjå resultat her.


Her er Kjetil sin rittrapport:


Rankingritt Eidsvoll 12 flate mil ved Gardermoen er dagens oppvarming til NC i morgen. Med over 150 startende og mange ferskinger blir det ganske nervøst. Kom meg unna velt, men ganske skummelt til tider. Etterhvert kom et noe ufarlig brudd avgårde. Farten gikk noe ned og jevnt over lavere skuldre. Ble en ganske rolig transport til tider. På siste runde treffer jeg et hull, og står plutselig i veikanten med flatt dekk. Siste bil i bilkøen stopper og gir meg et hjul (takk Gauldal!). Kommer meg opp i det finalen er i gang. Siden bruddet går inn velger jeg å ikke være med i cowboy-spurten. Triller inn med feltet til ca 59 plass. Håper klatreformen er tryllet frem til i morgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar