tirsdag 1. mai 2018

Os Rundt 2018

Foto: KVB
I dag vart Os Rundt arrangert for 39. gong, dette rittet er for mange første ritt for sesongen og 100 ryttera stod klar på startstreken, Frå VCK hadde 2 ryttera tatt turen til Os, storfavoritten Kjetil K. Isaksen og Geir Ove Byrkje. Løypa er rett over 40km og forholdsvis flat, men har ein stigning rett ut frå start i Os og ca. halvvegs i rittet skal me over Fanafjellet. Det var ca. 10 grader og for det meste turr
asfalt og oppholdsvær. Les Kjetil og Geir Ove sine rapportar frå rittet:


Kjetil:
Kick-Start, Os-rundt En smule spent er man alltid på første ritt. Med flere regnbyger i område rundt Os, blir det ekstra spenning. Også denne gangen bortkastet bekymring. Nesten ingen regn og tørr vegbane. Det var mange ritt-kåte syklister, så bruddvilje og støting sto det ikke på. Det var lett å bli gira, så var med på leken fra start. Likevel blei det samlet og kontrollert inn i Fanafjellet. Siste par minuttene var soleklar makspuls for året. Og på toppen er vi en sterk gjeng på 8 prs. Dvs jeg hadde en sterk smak av melkesyre. Det gikk seg heldigvis fort til. For ved Fana kirke var det rett i bukken. Etter noen halvhjertet støt kjørte vi rulle til Osvegen. Her ble det støting igjen. I motvinden var det ganske håpløst. Så her ble vi kjørt inn av en gruppe på ca 10 prs. Jeg tenkte det er nesten umulig å komme avgårde i motvinden siste mila. Det var likevel mange som prøvde. Når det er igjen 2 km er det et par rundkjøringer. Før den andre går jeg til alt jeg klarer. Med Torleif Sollie på hjulet får vi en god luke. Han var ganske ferdig, så ved 500 meter til mål støter jeg til på nytt. Den siste 90 grader svingen gikk akkurat. Og med syre til ørene klarer jeg å holde unna. Hadde nesten glemt hvor moro det er å sykle ritt. Og selvsagt ekstra moro å starte med seier.

Geir Ove skriv:
Årets første ritt, litt spent på formen då eg ikkje har følt meg spesielt sprek i det siste. Var som vanlig feig i starten og låg for langt bak i feltet når starten gjekk ut frå Os sentrum, kom meg forbi mange opp Mobergsbakken, men mangla litt for å komme meg opp på halen til førstepulja, dei eg tok igjen etter bakken hadde køyrt for hardt opp og datt av etter kvart, heldigvis var det ein sterk Vossing der, Geir Edvard Geitle som syklar for Fana, inn mot Fanafjellet vart gruppa vår ca.20 stk. I starten på Fanafjellet var det ein Åsane rytter som fekk litt luke, eg køyrde meg opp til han og låg på hjulet hans opp halve bakken før eg gjekk forbi. Over toppen var det berre eg og Geir Edvard som var igjen, litt bak kom Åsane rytteren. Etter Fanafjellet var det oss 3 som var samla ei stund før me vart 5 stk. som køyrde ilag inn til mål. Eit hardt, men artig ritt.






Kjetil tok seieren med tida 1:02:04, Geir Ove kom inn på tida 1:08:09

Sjå alle resultat her.



Odd Inge Jordalen stod for pressedekninga til VCK i Os og sendte direkte til facebook gruppa vår, der kan du sjå film frå innspurten.

Film, bilder og ei sak frå rittet finn du her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar